Friday, April 30, 2010

BM yang teruk sekali

Pada pagi yang (1)_______(nice) ini, Hui Peng dan saya telah pergi bukit bintang.

Hui Peng memandu dia punya Kenari bu~~ bu~~ bu~~ sampai rumahku. Po~~ Po~~ Apabila saya (2)_______(hear) suara Po~~ Po~~ itu, saya pun memakai kasut lalu keluar dari rumah dan (3)_______(go into) dalam keretanya. Selepas itu, kita sampai stesen keretapi KTM Kepong. Kami telah menunggu hampir satu jam di sana. Hui Peng memang seorang yang panas (4)_______(easy to get angry), mulutnya (5)_______(always) marah. Tetapi tidak boleh salahkan dia kerana cuaca pada hari ini benar-benar sangat panas. Baju kami pun sudah basah. Kami dua tunggu keretapi (6)________(under) keadaan yang panas, lapar dan marah. (7)_______(lawan tidak) lama kemudian, keretapi (8)_______(finally) sampai.

Selepas tiba di KL centre, Hui Peng dan saya tidak boleh tahan sampai ke Bukit Bintang lagi. Kami makan tengah hari di McD sana. Masa itu ialah Lunch Time, set tengah harinya agak murah. Selepas mengisikan perut kami, kami teruskan perjalanan kami ke Bukit Bintang. Kami menaiki monorel ke destinasi kami.

Tidak lama kemudian, kami sampai di sana. Kami pergi Low Yat Plaza terdahulu kerana Hui Peng hendak membaiki pendrive dia. Tapi sedih sekali, pendrive dia tidak dapat dibaiki di sana. Pendrive itu kena pergi Shah Alam atau PJ baru dapat baiki dengan harga yang sangat mahal. Harga itu Hui Peng dapat beli beberapa pendrive yang baru dengan harga baiki itu.

Lepas itu kami pergi Sungei Wang (9)_______(shopping). Sungei Wang sedikit orang sahaja, tidak riuh-rendah dan barang sana pun tidak cantik. Kami berjalan-jalan sahaja. Kami pergi Times Square juga. Barang sana juga sama dengan Sungei Wang, tidak cantik. Tetapi Times Square riuh-rendah daripada Sungei Wang. Kami berdua jalan sampai kaki pun sakit tapi tidak beli apa-apa pun.

Kami habis dengan (10)_______(shopping) kami. Kami pun balik dengan cara yang sama. Monorel masih boleh tahan kerana orang tidak banyak dan (11)_______(air-cond)nya sejuk juga. Tetapi bagi KTM, tidak ada (12)_______(air-cond), orang banyak dan ada satu Si "Kurus" memang tidak ada otak. Tidak dapat masuk lagi masih mahu (13)_______(keep) masuk. Hui Peng dan saya sangat (14)_______(bu shuang) dengan dia. Kami dua sengaja tolakkan dia, memang (15)_______(shuang) sekali.

Kami (16)_______(finally) dapat balik ke Kepong. Kami dua pergi makan malam. Kami makan buffet steamboat di Metro Prima. Kami dua memang babi. Kami telah makan 2 + 1/2 jam di sana. Apa-apa pun sudah habis. (17)_______(image) sudah habis, badan sangat kotor, muka sangat (18)_______(oily).

Lepas habis, kami dua penuh sampai saya pun tidak tahu kena guna apa-apa perkataan untuk (18)_______(decribe). Kami dua pergi jalan-jalan di Desa Park City. Akhir sekali, Hui Peng hamtak saya balik rumah.

Gambar-gambar di bawah memang (19)_______(crazy) sekali.



3 comments:

Jen said...

bagus sekali.. kamu nak kita isi tempat kosong untuk kamu keh?

winnie said...

pandainya...

ChLoE said...

haha... ><